четвер, 29 жовтня 2015 р.

Захист проекту "Твоє здоров'я у твоїх руках'"



   Школярі дуже часто чують вислів «Твоє здоров'я у твоїх руках». Який зміст прихований у цих словах? Як треба жити, щоб про тебе сказали, що ти здоровий? Коли треба починати дбати про своє здоров'я? Можливо, це варто робити після закінчення школи, а можливо, як завжди, з наступного понеділка? Але чи варто відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні? Почни ранок із простих гімнастичних вправ. Вийди на вулицю та вдихни на повні груди. Відмовся від цигарки, коли її тобі пропонують підлітки. Повір, така відмова не зруйнує твого авторитету серед однолітків. Не ризикуй і не вживай наркотиків. Почати просто, але відмовитися - складно. Подумай про власне здоров'я уже сьогодні. 


   Тому з учнями  6 класу ми працювали над проектом на тему "Твоє здоров'я у твоїх руках" протягом двох тижнів. Учні створили три робочі групи: "Вітамінки", "Чистюлі", "Нехворайки", було обговорено разом з вчителем алгоритм роботи, складено робочий план, відвідано шкільну  бібліотеку, підібрано матеріали в періодичних виданнях, ознайомилися з спеціальною літературою з питання, зустрілися з вчителями предметів природничо-математичного циклу, та фахівцями – медиками. Проаналізували отриману інформацію, класифікували фактичні дані, систематизували їх. Використовуючи можливості кабінету інформатики та власних комп’ютерів, представили результати своєї роботи у вигляді учнівської презентації, стіннівки і виступу агідбригади. Набута інформація допоможе учням чітко визначити свою життєву позицію і мету, знаходити шляхи її досягнення. Завдяки роботи над проектом "Твоє здоров'я у твоїх руках'" учні розширили свої погляди про здоров'я людини.    


Немає коментарів:

Дописати коментар