понеділок, 30 січня 2017 р.

Скарбниця досвіду - 2017



Завершився конкурс «Скарбниця досвіду – 2016»
       Умовами участі у конкурсі було зняти відео свого цікавого заходу з коротким описом (уроку, педради, позакласної роботи) і надіслати відео на електронну адресу видавничої групи «Основа». Спочатку був відбірковий тур, де 25 кращих пройшли до наступного туру. Захід отримав експертну оцінку провідного спеціаліста у галузі освіти Карнаушенко Вікторії, редактору журналу «Педагогічна майстерня» ВГ «Основа».
       І завдяки замовленню переглядів заходу з цікавих тем та сертифікату відбувалося голосування. за підсумками конкурсу я стала переможцем конкурсу «Скарбниця досвіду – 2016».
Урок етики у 5 класі «У чому виявляється вміння користуватися мовним етикетом»
Рецензент: Карнаушенко Вікторія, редактор журналу «Педагогічна майстерня» ВГ «Основа»
          Зміст уроку відповідає темі. Урок добре спланований і забезпечений необхідним обладнанням (роздавальний матеріал, мульти-медіа, презентація). Матеріал уроку структурований згідно визначеним етапам. Етапи взаємопов’язані.
Вивчення нової теми організовано як гра-подорож з виконанням завдань, що зацікавлює дітей. Переважає самостійна діяльність учнів. Робота відбувається як змагання груп. Учитель керує діяльністю учнів, заохочує до висловлювання, коментує відповіді у разі необхідності. Ураховано вік учнів: запропоновані завдання цікаві, доступні учням. У класі створено невимушену позитивну атмосферу.
Учитель акцентує увагу на важливих моментах, звертається до практичного досвіду учнів щодо вивченої теми. Цікавими є читання віршів і аналіз учнями вчинків їх героїв.
Учні самостійно роблять висновок щодо вживання ввічливих слів. Домашнє завдання практичного характеру (лист-привітання мамі тощо).
Спосіб формулювання мети уроку є невідповідним для сприйняття учнями, і є скоріше метою учителя, а не учнів (виховувати вихованість).
Відсутній етап рефлексії уроку.
Радимо запозичити
• Цікаві різноманітні завдання відповідають віку дітей, викликають бажання їх виконувати.
• Звернення до життєвого досвіду дітей.
• Запропоновано завдання творчого розвивального характеру (написати казку тощо).
• Робота в групах розвиває комунікативну компетентність, залучає усіх учнів до роботи. Невимушена атмосфера сприяє навчанню і виявленню здібностей дітей.
• Використання роздавального матеріалу і ІКТ значно економить час, підтримує цікавість дітей.
• Переважання самостійної навчальної діяльності учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар